Pomoc w interpretacji błędów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BaKo
    Classic
    • 2012
    • 22

    Pomoc w interpretacji błędów

    Zamieszczone przez mirsce
    Słyszałem od znajomego że to może być KAT ,ŻE SIĘ POSYPAŁ i zapycha tłumik.
    Witam.

    Może tak być, że to początek "zapychania", bo przy niedrożności układu wydechowego, trudno rozwijać wspomniane przez Ciebie prędkości. Skoro dysponujesz kanałem to poproś kogoś o pomoc i osłuchaj to dokładnie , zdiagnozowanie wypalonego katalizatora nie jest trudne.

    Na pewno nie będzie miał z tym problemu fachowiec od tłumików , a koszt zapewne minimalny.


    Pozdrawiam.
  • rolandr78
    Classic
    • 2010
    • 32

    #2
    Pomoc w interpretacji błędów

    Witam serdecznie.Czy ktoś może mi pomóc w interpretacji poniższych błędów-samochód Skoda Octavia 1.9 110km silnik ASV:

    18027-Glow Plug Relay (J52):Open or Short to Ground
    17552-Mass Air Flow Sensor (G70):Open or Short to Ground
    1039-Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej-G2 przerwa lub zwarcie plusa-
    BŁĄD SPORADYCZNY
    64764-Nieznany kod błędu-BŁĄD SPORADYCZNY
    64516-Nieznany kod błędu-BŁĄD SPORADYCZNY
    2813-Nieznany kod błędu
    771-Czujnik poziomu paliwa-G

    Dodam,że ostatnio sprawdzałem połączenia czujników pod maską ponieważ mam od jakiegoś czasu problem z porannym uruchomieniem silnika.
    Jeśłi ktoż może mi powiedzieć co oznaczają te błędy i ewentualnie co może być ich przyczyną.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      Re: Pomoc w interpretacji błędów

      Zamieszczone przez rolandr78
      18027-Glow Plug Relay (J52):Open or Short to Ground
      Świece żarowe do wymiany. Wymień świece żarowe i będzie odpalał od strzała.

      Zamieszczone przez rolandr78
      17552-Mass Air Flow Sensor (G70):Open or Short to Ground
      taki błąd oznacza przerwę na kablach albo zwarcie. Najpierw skasuj błąd i sprawdź czy nie wraca. Jak wraca to trzeba sprawdzić przewody

      Błędami sporadycznymi nie przejmowałbym się, gdyż po skasowaniu ich powinny zniknąć.
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • rolandr78
        Classic
        • 2010
        • 32

        #4
        Świece zostały wymienione w zeszły weekend. Parę dni temu rozpinałem kostki pod maską i czyściłem styki więc może niektóre błędy wówczas się pojawiły.Wczoraj wieczorem wykasowałem wszystkie powyższe błędy,ale auto jak odpalało tak odpala.

        Komentarz

        • Biszczu
          RS
          • 2011
          • 5567

          #5
          Re: Pomoc w interpretacji błędów

          Zamieszczone przez rolandr78
          1039-Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej-G2 przerwa lub zwarcie plusa
          czujnik do wymiany lub polecam przeczyścić styki

          Zamieszczone przez rolandr78
          771-Czujnik poziomu paliwa-G
          sprawdziłbym czy pływak jest w porządku i sam czujnik też bym przeczyścił


          Skoro autko nie pali dobrze po wymianie świec, to wina może leżeć po stronie tych błędów. Proszę sprawdź je, zrób to co Ci napisałem i powinno pomóc.
          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz

          • rolandr78
            Classic
            • 2010
            • 32

            #6
            Re: Pomoc w interpretacji błędów

            Zamieszczone przez Biszczu
            Zamieszczone przez rolandr78
            1039-Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej-G2 przerwa lub zwarcie plusa
            czujnik do wymiany lub polecam przeczyścić styki

            Zamieszczone przez rolandr78
            771-Czujnik poziomu paliwa-G
            sprawdziłbym czy pływak jest w porządku i sam czujnik też bym przeczyścił
            Żeby się do niego dostać,to trzeba dostać się do baku? NIe mam żadnej instrukcji jak się do tego zabrać,a chciałbym to szybko zrobić..

            Komentarz

            • Biszczu
              RS
              • 2011
              • 5567

              #7
              rolandr78, powinien być pod tylną kanapą
              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                Re: Pomoc w interpretacji błędów

                18027-Glow Plug Relay (J52):Open or Short to Ground
                oznacza przerwe lub zwacie z masa przekaznika swiec zarowych
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • rolandr78
                  Classic
                  • 2010
                  • 32

                  #9
                  Re: Pomoc w interpretacji błędów

                  Zamieszczone przez german81
                  18027-Glow Plug Relay (J52):Open or Short to Ground
                  oznacza przerwe lub zwacie z masa przekaznika swiec zarowych
                  To jest możliwe,ponieważ podmieniałem przekaźnik na nowy,żeby sprawdzić czy będzie jakaś różnica w odpalaniu,ale nie sprawdzałem,czy wyskoczył jakiś błąd.

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    a jest róznica w odpalaniu po zmianie bo jesli nie to masz problem z instalacia
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • rolandr78
                      Classic
                      • 2010
                      • 32

                      #11
                      Po zmianie przekaźnika nie było żadnej zmiany.
                      Właśnie wymieniłem zawór na filtrze paliwa,bo może paliwo się cofa i jest problem z odpaleniem,a jak zrobi się chłodniej będę wiedział,czy to coś pomogło.

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        a sprawdzałes czy prad dochodzi do swieczek ?jesli nie to sprawdz
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • rolandr78
                          Classic
                          • 2010
                          • 32

                          #13
                          Zamieszczone przez german81
                          a sprawdzałes czy prad dochodzi do swieczek ?jesli nie to sprawdz
                          świeczki były zmienione tydzień temu,więc raczej z tym nie powinno być problemu.

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            zeby swieca dzała potrzebuje prad, sama nowa swieca bez zasilania nie bedzie dzałała.wiec ja bym zaczoł od sprawdzenia czy prad dochodzi do swiec
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • rolandr78
                              Classic
                              • 2010
                              • 32

                              #15
                              Zamieszczone przez german81
                              zeby swieca dzała potrzebuje prad, sama nowa swieca bez zasilania nie bedzie dzałała.wiec ja bym zaczoł od sprawdzenia czy prad dochodzi do swiec
                              Czy jest jakiś prosty i sprawdzony sposób na sprawdzenie czy prąd dochodzi do świec?

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                jesli masz miernik to sprawdzasz napiecie medzy fajka od swiecy a minusem aku a druga osoba przekreca zapłon najlepiej na zimnym silniku napiecie powino wynosic ok 12v.jesli nie masz miernika to uzyj zwykłej prubówki 12v zamiast miernika jak po przekreceniu kluczyka sie zapali to prad dochodzi do swiec i nalerzy szukac gdzie indziej przyczyny twojego problemu
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • 13karolss
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 199

                                  #17
                                  rolandr78, a jaki przebieg ???
                                  karol - człowiek który zostal papierzem

                                  Komentarz

                                  • rolandr78
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 32

                                    #18
                                    Zamieszczone przez german81
                                    jesli masz miernik to sprawdzasz napiecie medzy fajka od swiecy a minusem aku a druga osoba przekreca zapłon najlepiej na zimnym silniku napiecie powino wynosic ok 12v.jesli nie masz miernika to uzyj zwykłej prubówki 12v zamiast miernika jak po przekreceniu kluczyka sie zapali to prad dochodzi do swiec i nalerzy szukac gdzie indziej przyczyny twojego problemu
                                    Dzięki za informację-jutro sprawdzę i dam znać jak wygląda sytuacja..

                                    [ Dodano: Wto 29 Lis, 11 19:25 ]
                                    Zamieszczone przez 13karolss
                                    rolandr78, a jaki przebieg ???
                                    Na dzień dzisiejszy 297000

                                    Komentarz

                                    Pracuję...